Re: Pentium IV - plyta z chipsetem Intel i915G

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 18:21:12 MET DST

Użytkownik krzysp napisał:
> dylemat, bardzo malo grywam tak wiec zainteresowal mnie chipset Intel i915G.
> Mozecie polecic jakas plyte z tym chipsetem? Czy jednak lepiej kupic plyte z
> PCI-Express i dolozyc tania karte graficzna?

jakis czas temu skladalem komputer na plycie intela i915gav, chyba tak
sie nazywala. plyta ma grafike zint. ale i port pci-ex.
odbiorca podszedl do sprawy w taki mniej wiecej sposob... 'na razie
pieniedzy duzych nie mam, wiec chwilowo grafika bedzie z plyty, a jak
sie okaze ze nie starcza, to jak bedzie cos w kieszeni to dokupie' no
i tak drugi miesiac mija, a on zadowolony jak na razie.
facet pewnie duzych wymagan grafice nie stawia, bo nie posadzam go o
quake'i, ale moze takie rozwiazanie i tobie przypadnie do gustu.

wik at dokuro.org