Pentium IV - plyta z chipsetem Intel i915G

Autor: krzysp <krzys.p_at_poczta.fm>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 17:24:20 MET DST

Witam,
ponad tydzien temu pytalem o sens zakupu plyty glownej z gniazdem Socket478.
Doszedlem do wniosku, iz kupie plyte z gniazdem LGA775. Mam teraz kolejny
dylemat, bardzo malo grywam tak wiec zainteresowal mnie chipset Intel i915G.
Mozecie polecic jakas plyte z tym chipsetem? Czy jednak lepiej kupic plyte z
PCI-Express i dolozyc tania karte graficzna?

Pozdrawiam.