Re: Odp: Trwa³o¶æ p³yt CDR

Autor: sucip <sucip_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 16:10:03 MET DST

Od: macminer <macminer-beztego@polbox.com>
    Temat: Re: Odp: Trwa³o¶æ p³yt CDR

    (...) Wszystkie s±
    na tyle przyzwoite, ¿e po 2-3 latach nie wykazuj± zmian fizycznych
    widocznych go³ym okiem (w przeciwieñstwie do Platinumów, Hawków i
    Esperanz). Na "Datalife" pojawiaj± siê ju¿ b³êdy odczytu, których nie
    by³o na pocz±tku. (...)<<<<<

    dziêki za wyczerpuj±cy post
    no dobra, a jak ma siê do tego taki motyw. mam setki p³yt z muzyk±,
takich kupnych, mam je od wielu lat i nie przypominam sobie, ¿ebym z
któr±kolwiek mia³ jaki¶ problem. czy muzyke do sprzeda¿y nagrywa siê na
specjalnych no¶nikach (no, z pewno¶ci± nie na jakich¶ syfach za 30 gr ale
czy to jest co¶ zupe³nie innego ni¿ taka np p³ytka verbatim?
    (kurcze, to zamiast p³yt chyba lepiej inwestowaæ wzewnêtrzny dysk:))))?)

    zosia