Averatec?

Autor: Alex81 <a13x81_at_super.op.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 10:25:04 MET DST

Witam
  Pytanie ogólnie jest jak w temacie. Mam wybrać laptopa. Dwa do wyboru.
Toshiba z Celeronem 1.4, napędem Combo, zwykłą matrycą (proporcje) i 256
RAM-u lub w tej samej cenie Averatec z Athlonem 2400+, 512 RAM-u, WXGA i
dwustrefową nagrywarką DVD. I teraz pytanie. Technicznie rzecz biorąc
Averatec bije Toshibę na głowę ale... Jak z serwisem w Polsce? Wątpie by
się to popsuło zbyt szybko ale "jakby co" nie chce mi się wieźć laptopa
do najbliższego serwisu czyli do Niemiec. Warto się w to pakować?

pzdr
Alex