Re: Abonament za za internet i za PC?

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 20:54:30 MET DST

Wojweg napisał(a):

> W sumie nie płacisz abonamentu za korzystanie z TVP bo to płacisz w
> abonamencie za kablówkę. Płacisz abonament za używanie odbiornika a
> uściślając za posiadanie go wogóle. Jeszcze trochę i będzie opłata za
> posiadanie zegarka.

To jest idiotyczne. Banda kretynów, idiotó i debili. Tak dla ścisłości
abonament za RTV idzie niestety na TVP i programy kulturalne czy inne
frazesy. A w rzeczywistości na pensje i nowe samochody prezesów.

> Co do abonamentu za PC(ogólnie mówiąc) to i tak jeszcze nic, w tym samym
> projekcie jest jeszcze o konieczności rejestracji i opłacie za komórki
> mające możliwość odtwarzania mediów strumieniowych(ale to na szczęście
> posiadają nie,liczne aparaty)

To, że ja coś posiadam, to nie oznacza, że czegoś używam. Moge mie TV ot
tak i nie ogląda TV wogóle.

> Fakt faktem że jak słucham i czytam o nowych projektach, ustawach itp. to
> coraz bardziej staję się zwolennikiem eutanazji; idiotów którzy wymyślają
> takie bzdury powinno się usypiać jak psy.

Zgadzam się w 100%!

--
Proximus