Re: Abonament za za internet i za PC?

Autor: Jacek23 <jacek23_at_post.pl>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 00:14:22 MET DST

NO to uwazasz ze donosciciel zawiadomi policje o 10 mp3 czy o 20 filmach ?
Przeciez oczywiste ze jak ktos sklada donos to powie przynajmniej o
narkotykach, a wtedy wjazd do domu murowany, co z tego ze nie znajda
narkotykow ,znajda przynajmniej peceta i nielegalny soft lub nielegalne
materialy na kompie.
Jakies 2 lata temu syn mojego kumpla mial wjazd do domu , wlasnie z domosu
tylko ze o narkotyki, oczywsicie nie posiadal i nie mial z nimi nic wspolego
ale panowie policjancji widzac kompa spytali czy ma legalny windows,
oczywiscie nie mial , zabrali kompa.
Nie wiem dokladnie jak to sie skonczylo ale chyba byla spora kara ,bo
znalezli jeszcze filmy na dysku.
Kazdy pretekst jest dobry, a policja sobie wskazniki poprawila.

--
jacek23@post.pl
gg: 207344