Re: Pytanie o budowę pracownii informatycznej?

Autor: moscal moscal <qms_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 00:12:26 MET DST

Proximus <proximus84@NOSPAMwp.pl> napisał(a):

> Na Wydziale Informatyki Politechniki Szczecińskiej działa taka duża sieć
> z ilomaś serwerami i stacjami roboczymi. Stacje nie muszą by wydajne.
> Zapytaj adminów o szczegóły, ale nie wiem czy ci odpiszą...

powinni odpisac;) admin@wi.ps.pl lub bezposrednio do danego admina;)

a co do efektywnosci..
nio to ostatnio nawet zaczelo to sprawnie dzialac:)
po zakupie kolejnych farm serwerow:)
Polaczenie Novella, Linuxa i Windowsa nawet ciekawie w tej sieci wyglada:)
jedna baza hasel, dostepna przez ldapa to jest naprawde wygodna sprawa:)
(bo gdyby kazdy studen mial pamietac z 10 roznych hasel;)...