Re: Nagrywarka nie wypala z max prędklością

Autor: Kondur <misiek1985_at_tlen.pl>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 16:32:19 MET DST

> Od kiedy to nagrywarka wypala płyty ze *stałą* prędkością? Maksymalna
> prędkość zapisu występuje z reguły tylko w końcowej fazie zapisu.
Proponuję
> zajrzeć na http://www.cdrinfo.pl i poczytać na ten temat

Do nagrywania kożystam z Nero i tam jest wybór prędkości nagrywania. W
przypadku CD-RW są prędkości tylko do 10x a powinna być jeszcze 12x.

> A gdzie jest ten problem?

Problem właśnie w tym, że w Nero nie pokazują się "wszystkie" dostępne dla
tej płyty prędkości, które mieszczą się w możliowściach nagrywarki. Na innym
komputerze sprawdzałem i ta sama CD-RW nagrywana jest z prędkością 12x.

Pozdrawiam
Kondur