Re: Czym sprawdzić napięcia na płycie głównej?

Autor: B.G <b0ggac.usunto._at_wp.pl>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 13:35:44 MET DST

Użytkownik "Bubby" <mail@bubby.prv.pl> napisał w wiadomości
news:d7s0ic$c5o$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czy ktoś zna jakiś dobry i w miarę prosty program który mógł by mi
> sprawdzić
> jakie są wszystkie napięcia na płycie głównej?

Do tego potrzeba miernika npiecia a nie programu i trzeba oczywiscie dostac
sie pod maske komputera.
Programowe mierniki sa do dupy (jesli ma byc dobrze zmierzone) gdyz
korzystaja z miernikow wbudowanych w plyte ktore niekoniecznie wskazuja zbyt
dobrze.

> A żeby było ciekawiej, komp jest w 100% stabilny, jedyne co dziwnego się z
> nim dzieje, to "brzęczenie" gdy komputer robi coś niezwykle wymającego od
> dysku lub grafiki. Ale to jest zauważalne tylko gdy grafika jest dobrze
> obciążona.

Mam dokladnie to samo :)
konfig: plyta Intel D865PERL/4x256MB/Prescott2.4GHz/Radek9600xt
Mimo tego brzeczenia (oczywiscie tez tylko przy obciazeniu) wsjo pracuje
wzorcowo.
Nie jestem pewien ale to prawdopodobnie brzecza cewki przetwornic napiec.

Poszukaj moze na stronach producenta plyty monitora napiec dedykowanego dla
tej plyty, bo ten speedFan "super" Ci pokazuje :)) a na szybko to zerknij
na wartosci napiec jakie wskazuje BIOS.

--
B.G