Czym sprawdzić napięcia na płycie głównej?

Autor: Bubby <mail_at_bubby.prv.pl>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 12:37:20 MET DST

Czy ktoś zna jakiś dobry i w miarę prosty program który mógł by mi sprawdzić
jakie są wszystkie napięcia na płycie głównej?
Próbowałem z najnowszym SpeedFanem, ale ten pokazuje jakieś zupełne dziwne
odczyty, do tego nie wiadomo co jest co z tych odczytów.

Tu jest screen ze speedfan'a: http://klub.chip.pl/trh/speedfan.jpg

A żeby było ciekawiej, komp jest w 100% stabilny, jedyne co dziwnego się z
nim dzieje, to "brzęczenie" gdy komputer robi coś niezwykle wymającego od
dysku lub grafiki. Ale to jest zauważalne tylko gdy grafika jest dobrze
obciążona.

Komp to:
EPoX 8RDA6+
Athlon 2500+
2x 512MB DDR-400MHz Hynx'a
Gigabyte Radeon 9600Pro
HDD1: WDC 80GB - 8MB chace na E-IDE podłączony przez S-ATA
HDD2: Barracuda 200GB na S-ATA

Nie nie jest podkręcone, względnie dobrze chłodzone.