problemy z sp1614n

Autor: cLyDe <clyde_at_neostrada.pl>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 13:05:48 MET DST

Witam
Mam dysk sp1614n i spore z nim problemy. Mam zainstalowany na nim tylko
system winxp. Gdy dysk podlaczony jest tasma 40-zylowa system laduje sie bez
problemu. Gdy podlacze go tasma 80-zylowa, system nie wczytuje sie i
otrzymuje komunikat "DISK BOOT FAILURE...". Tylko prosze nie piszcie mi
zebym wymienil uszkodzona tasme albo sprawdzil czy nie mam wygietego pina. Z
problemem walcze od tygodnia. Kupilem juz nowa plyte glowna, mam wiec nowe
kable. Nic nie pomoglo. Jaka jest roznica miedzy kablem 40 a 80 zylowym ?

Pozdrawiam !!!