Re: IC7-G + Prescott 3.0E ciag dalszy

Autor: Piotrek J <pioj_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 09:36:35 MET DST

Rotux wrote:
> Myśle że duużo bardziej prawdopodobną przyczyną resetów niż uszkodzenie
> proca jest jego przegrzewanie się - prescott i jeszcze na dodatek 3GHz =
> dużo wydzielanego ciepła, a to w połączeniu z zapewne boxowym
> coolerkiem = niespodziewane zwisy i restarty. Objawy pasują idealnie -
> zimny komputer śmiga dobrze.. po jakimś czasie /kiedy już się
> przegrzeje/ - zwis. A po zmniejszeniu taktowania na 2GHz zmniejszyła się
> ilość ciepła generowana przez procesor i boxowy wentylator wystarcza, by
> nie dopuścić do przegrzania.

Hmm, wieczorem bede to to testowal, bo teraz nie mam czasu, ale to
wszystko wydaje mi sie dziwne, bo reset po zwiekszeniu na 3.0 nie
nastapil po dluzszej pracy, odpalilem windows, poklikalem chwile tu i
tam i nic. Wiec odpalilem windows update i zainstalowalem poprawke do OE
(tylko taka mi zostala) i w momencie instalacji nastapil natychmiastowy
reset, przeciez tu nie ma mowy o 100% obciazeniu kompa. Alarm
temperatury CPU w BIOS mam ustawiony na 75 stopni i nic nie piszczalo.
Temp w obudowie to 25-27 stopni (wczoraj bylo chlodno...)

Wieczorem zapuszcze jakis program do obciazania procesora.

Pozdrawiam.

--
Piotrek