Re: Kupilem sobie uzywanego dell-a c810

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 09:16:06 MET DST

Krzysiek wrote:
> Witam grupowiczow
> Laptop byl moim marzeniem od dluzszego czasu, wreszcie nazbieralem kasiorke i
> kupilem na allegro dell c810. Dalem okolo 2300 zl. Dlugo zastanawialem sie nad
> rozdzielczosci ! Wolalbym wolniejsze inne podzespoly lecz taki wyswietlacz to
> podstawa, warto doplacic pare zlotych. Poza tym jezeli nie gracie na swoim
> pececie to wymiencie na laptopa, ceny ostatnio wyraznie spadly. Nic nie szumi,

Do czasu. Jak się procesor podgrzeje, to będzie wyć, a nie szumieć...

> oczy nie bola, zdecydowanie mniej kabli na biurku, mozna nawet zamiast z gazeta
> do kibelka wybrac sie z laptopem :)
> PS za swojego peceta wzialem ( komplet ) 600 zl, plakac mi sie chcialo :)

Na płacz jeszcze przyjdzie czas - kiedy zepsuje Ci się coś w tym
komputerze i za wymianę jednej części zapłacisz tyle, co za cały
komputer stacjonarny ;)

W zasadzie nie mam nic przeciwko notebookom, ale to skarbonki do
wrzucania pieniędzy.