Problem z dzwiekiem - wyciszanie

Autor: - bialawy - <dbi_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 23:34:39 MET DST

Witam grupowiczow
Mam nastepujacy problem z ktorym zwracam sie do Was
Otoz zauwazylem jakis czas temu u siebie, ze podczas odtwarzania dzwieku
(czy to muzyka czy to dzwiek w filmie) po jakims czasie nastepuje jego
skokowe wyciszenie. Mam u siebie od jakiegos roku karte SB Live! 5.1 (chyba
SB0060) oraz glosniki Creative 5.1 P580. Wczesniej takiego zjawiska nie
mozna bylo zaobserwowac - problem jest nowy. Myslalem, ze to wina systemu,
ktory dawno nie widzial odwiezania, ale po postawieniu nowego problem
pozostal. Zmiana glosnosci nie jest jakas regularna - raz chwile po
wlaczeniu kompa slychac skoki w glosnosci (ciszej, pozniej troche glosniej,
znowu ciszej i w koncu juz tak pozostaje), raz po pol godziny. Nie wiem
gdzie sie dopatrywac przyczyny - glosniki (sa chyba jeszcze na gwarancji)
czy moze karta dzwiekowa.
Dodam, ze wczesniej mialem XP+SP1, a teraz XP+SP2, a karta dzwiekowa jest
dostawiona bo na plycie glownej VIA P4 PB400-FL mam zintegrowany dzwiek
(ktorego nawet nie instalowalem).
Pozdrawiam