Re: Laptopy w cenie < 3500 PLN - co o tym sądzicie ?

Autor: Woj <womazur_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 18:22:25 MET DST

Użytkownik "Czajson" <private@exit.pl> napisał w wiadomości
news:d7n8sh$bii$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ajjjj wytłumaczę drukowanymi literami :)
> Ceny, które podałeś są NIŻSZE niż W TYPOWYM SKLEPIE w Lublinie. Dlatego
> pytałem gdzie takie są.
>
> --

Tak też sądziłem. Sęk w tym, że z napisanego przez Ciebie tekstu wynikało
coś całkiem przeciwnego. ;-)
Notebooki są tu: http://bitcomputer.pl/catalogue.php?category=8, choć wersji
z XP i Wi-Fi w cenniku ze strony internetowej nie ma. Jest w cenniku
drukowanym - a i to to nie na pewno. Sprzęt bowiem zamówiłem ze trzy dni
temu, i od tego czasu codziennie dowiaduję się, że za chwilę (a najpóźniej
"jutro") będzie. Jak dotąd zapowiedzi się nie sprawdziły. ;-)
Inne mozliwości znajdziesz patrząc na to zestawienie:
http://skapiec.pl/site/cat/17/comp/11358

Pozdrawiam,

Woj