Re: Laptopy w cenie < 3500 PLN - co o tym sądzicie ?

Autor: artur <artur321.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 22:21:08 MET DST

Woj <womazur@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Ten nie ma implementacji Centrino (choć oczywiście jest na chipie Intel
> 915 - a to nawet Centrino II - Sonoma, więc teoretycznie można
rozbudować).
> Ma C 1,4M, a prócz systemu nie ma np. także karty sieciowej. Sam model
jest,
> jak sądzę, w porządku - mam zamiar go dziś kupić (ale z XP Home i Wi-Fi) -
> za 2999.
>
> Pzdr.,
>
> Woj

Zrobiłem dziś rozeznanie i oto co mam na oku (w kolejnosci):

1. HP Compaq nx9020 (cena ok 2800 zl)
Ten najbardziej mi sie podoba. Jest zgrabniejszy od nx6110, ktory ma podobna
cene. Minus jest taki, ze wazy 3 kg z malym hakiem, a nc6110 - 2,7 kg. Niby
niewiele, ale...

2. IBM ThinkPad R50e
Z tej firmy wchodzi w grę praktycznie tylko ten, bo wszystkie pozostałe
kosztuja powyżej 3000 zl. Minus to - jak to okreslil jeden z uczestnikow -
jest mulowaty. Ale, IBM to jakosc sama w sobie, a potrzebny mi sprzet ma byc
wykorzystywany do pisania, wiec nie musi byc rakieta szybkosci.

3. Fujistu-Siemies Amilo V2010
Wizualnie calkiem fajny, ale bardziej podoba mi inny model tej marki, ktory
kosztuje powyzej 5 tys zl. Spodziewalbym sie po tym wyzszej jakosci, ale z
uwagi na cene raczej odpada.

Myslalem jeszcze o Toshibie, ale ceny zaczynaja sie troche powyzej 3 tys.

Co o tym myslicie? Moze ktos z Was ma ktorys z powyzszych modeli i moglby
sie podzielic spostrzezeniami?

Pozdrawiam,
artur