Re: Niechciany LCD

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 17:56:36 MET DST

> Winowajcą jest typ matrycy na jakiej wykonany jest ten akurat model, TN to typ ktory
> nadaje sie do gier i biura.
No wlasnie :-/ , a ja raczej wogole nie gram i potrzebuje dobre kolory i spore katy do pracy z grafika i stronami WWW.
> Gdybyś dostał FSC C19-4 (matryca MVA) toooo by była duuuza roznica(przynajmniej w
> katach widzenia):
> http://www.hardware.fr/articles/572/page2.html
>
> Ocena kolorow FSC C19-4 to 4/5 w porownaniu do iiyamy H1900 za 3800zł:
> http://www.hardware.fr/articles/572/page4.html ktora daostała taki sam wynik 4/5.
>

> FSC C19-4 kosztuje 1200 - 1300zł:)
A czy w LCD jest tak, ze nawet niewielkie ruszenie glowa (nawet w zasiegu katow widzenia) powoduje wizualne zacienienie czesci
obrazu (np. na jasnym tle)? Pytam bo nie mam porownania z innymi LCD.
Pozdrawiam
Paweł