Sieciowa nagrywarka

Autor: Konrad Billewicz <billewicz_at_nospam.o2.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 17:54:41 MET DST

Witam,

Chciałem przełożyć do kompa (Windows 2000), który wciąż jest włączony, a nie
ma monitora, nagrywarkę. Teraz pytanie, jak to zrobić. Najprostrza wydaje
się aplikacja do nagrywania z interfacem www, tylko nic takiego pod Windows
nie znalazłem (pod Linuxa owszem, kilka). Bo chyba tak, jak drukarki,
nagrywarki udostępnić sieciowo się nie da.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam,
Konrad Billewicz