Re: UPSy polaczone szeregowo - czy tak mozna

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 13:25:45 MET DST

Użytkownik "*KW*" <wasilewk@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:gmuknfyh5dhp$.nbjq45ngko0j$.dlg@40tude.net...
> I jesteś tego pewien ???
> (Wiem, że ok. 400 firm w kraju ma tak połączone ...).

trzymaj sie tematu rozmowy.
jestem pewien, ze upsy klasy o ktorych mowa w ten sposob nie dzialaja. nie
dyskutujemy tu o symmetrach apc i innych highendach tylko o zwyklych
pudelkach z bateria i polowa chipa do sterowania. nikt nie wywala pieniedzy
jak za samochod po to zeby zabezpieczyc pare blaszakow w domu czy malej
firmie.

tbg