Re: Czy LiteOn SOHW-1673S to dobry wybór ?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 13:04:24 MET DST

Użytkownik "Gargamel" <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:1v87lpofv2t2k$.sz0gkrblp0sp.dlg@40tude.net...

> Ooooo, jaki typowy _polski_ serwisant sprzętowy.

Jak ja robie komuś kompa, to nie chce później mi się chodzić i poprawiać i
sprawdzać co jest nie tak. Jak napęd u mnie chodził tyle czasu i jest OK, to
znaczy, że nie jest zapsuty odrazu. Na poprzedniej nagrywarce wypaliłem 8 płyt
DVD i 5 CD. Ja miorę sprzęt do siebie i testuje, najpierw pamięć
www.goldmemory.cz potem leci prime95 przez dobę, potem dobowy test HDD i na
końcu 3dmark przez kilka godzin. Potem jeszcze krótka konfiguracja u klienta i
jest OK.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!