Re: Czy LiteOn SOHW-1673S to dobry wybór ?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 12:58:37 MET DST

Użytkownik "W" <road@to.nowhere.pl> napisał w wiadomości
news:d7mmsj$hur$1@nemesis.news.tpi.pl...

> jak jesteś w sieci lokalnej to nie pomogą ci żadne łatki,no chyba że są
> zarządzalne switche odporne na sniffowanie

Ale jaki to ma związek? Poza tym nie jestem w sieci lokalnej. Poza tym, niech
sobie sniffuje, na zdrowie. Większość miejsc, w których hasła podaje jest
możliwość połączenia ssl. Poza tym, hasła mam różne w zależności od zagrożeń.
Ale ogólnie to już zabardzo OT.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!