Re: Pentium IV - jest jeszcze sens kupowac na Socket 478

Autor: Jawi <Jawi_at_poczta.fm>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 20:29:04 MET DST

> Najważniejsze w tym zdaniu jest to że masz płytę INTELA.
> Intel robi najstabilniejsze płyty na rynku , wszystkie kompy jakie
> składałem
> ostatnio(5 lat) były na płytach intela i od 5 lat ani jeden się nie zepsuł
> ani nic na nim nie zwisa, zero problemów. Intel to Intel. Wcześniej bywały
> różne wynalazki i to była loteria jedne chodziły inne nie. Nowego kompa
> też
> postawie na INTELU.
> pozdr
>
> ps. a do Jolly Roger Intel jest lepszy od wszystkiego :)

ja również składam kompy od kilkunastu lat a na Intelu w ciągu ostatnich 2-3
lat złożyłem kilka, cała reszta kilka razy więcej sztuk to na platformie pod
AMD i nie moge powiedzieć żeby jakoś odbiegała od Intela, wcale nie
potrzebuje Intela żeby złozyć stabilnego kompa:)
Nie widze różnicy w stabilności pomiędzy tymi platformami