Re: IBM ThinkPad R50e - co o tym sądzicie?

Autor: Roberto <roberto74_at_wytnijto.gazeta.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 15:46:29 MET DST

artur napisał(a):
> Witam,
>
> znalazłem ofertę IBM ThinkPad R50e za 2682,66 PLN brutto (na stronie:
> http://2it.pl/towar.asp?id=26628).
>
> Interesuja mnie dwie kwestie:
>
> 1. Czy taka cena za nowy sprzęt jest realna (w salonie IBM najtanszy kosztuje
> nieco ponda 3 tys PLN). Może to jakiś wadliwy sprzet?
> 2. Czy Waszym zdaniem parametry tego sprzetu są OK?
>
> Pozdrawiam,
> artur

Mam dokładnie taki sam model, który dostałem od firmy i obecnie na nim
pracuję i piszę tego maila :D No...ale ogólnie nie grzeszy wydajnością,
mało RAMu (koniecznie trzeba dołożyć, tyle że drogo jak cholera), procek
też nie rewelacja, XP akurat jest w wersji Pro, Norton AV 2004 zamula
jeszcze bardziej więc wyłączam go, wbudowane WiFi jest całkiem ok, ten
trackpoint doprowadzał mnie do szewskiej pasji, więc działam na myszy
optycznej usb. Gierki testowałem, tną się to oczywiste. Reasumując R50e
to taki mułek za sporą kasę, ale czego można wymagać od takiej
konfiguracji...to typowa maszyna do pisania i nic więcej.

--
W owym czasie przyjaciel zgubi młotek przyjaciela,
a dzieci nie będą wiedzieć gdzie są rzeczy ich ojców,