Re: Laptopy w cenie < 3500 PLN - co o tym sądzicie ?

Autor: sucip <sucip_at_wp.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 14:40:28 MET DST

Od: Czajson <private@exit.pl>
    Temat: Re: Laptopy w cenie < 3500 PLN - co o tym sądzicie ?

że
    nie jest to nowe.<<<<<

    masz dziś chyba gorszy dzień. walnij sobie red bulla. po kilku
miesiącach używania po prostu nic nie jest już nowe bo jak by mogło być?
logika trochę tu szwankuje.

    poza tym trochę przesadzasz z tym shitem, dobrze że dodałeś że tylko dla
ciebie. nie każdego stać na della albo toshibę, a za niższą cenę można
dostać towar przy, którym toshiba i dell w porównywalnych cenach wymiękają
jeśli chodzi o możliwości sprzętowe.
    poza tym poprawcie laika jak mówi bzdury - wydaje mi się że słyszałem,
że ten "shit" acer robi podzespoły, które można potem znaleźć np w takich
"cudownych" jak uważasz toshibach - ale tu mogę się mylić, bo to tylko mi
się obiło o uszy coś...

    z.