Laptopy w cenie < 3500 PLN - co o tym sądzicie ?

Autor: artur <artur321_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 12:44:57 MET DST

Witam,

przeglądałem cenniki sklepów komputerowych i okazalo sie, ze w porownaniu do
poprzedniego roku ceny nowych laptopow strasznie poszly w dół. Najtańszy
sprzęt jaki udało mi sie znaleźć to Acer TravelMate 2304NLC (za 2362,6
PLN !!!). Ponoć nowy i nieużywany.

Co myslicie o laptopach w takich cenach? Warto kupić sprzęt? Pytam, bo
zastanawiam sie nad kupnem laptopa w cenie 2000 - 3000 PLN. Najpierw myslałem
o używanym, ale skoro sa takie ceny nowych, to chyba nie mam sensu
zastanawiac sie nad uzywanymi...

Zamierzam wykorzystywać go do pisania, wiec nie potrzebuję rakiety z
najnowszym procesorem i karta grafiki. Ale chcialbym miec pewność, ze nie
rozpadnie mi sie po miesiącu...

Może ktoś z Was użytkuje taki sprzęt z takiego przedziału cenowego i mógłby
podzielić sie spostrzeżeniami?

Pozdrawiam,
artur

PS. Inne ciekawe oferty:

- HP Compaq w hipermarkecie można kupić za mniej niz 2700 PLN brutto (w
sklepach internetowych ceny sa podobne)
- IBM ThinkPad R50e za 2682,66 PLN brutto (nawet w salonie nie mają takich
cen)