Re: Gumowe wdzianko Seagate a temperatura

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 13:32:47 MET DST

Skylla wrote:

> Cytat ze strony:
> With our newer model drives the maximum temperature is now at 60 degrees
> Celsius.
> :)

Nie doczytałeś mojej wypowiedzi do końca? ;-)

Jednak "the operating temperature range for most Seagate hard drives is
5 to 50 degrees Celsius" jak już koniecznie sobie cytujemy :-)

BTW - dysk ST340810A o którym wspominał pytajacy raczej /ciężko/ będzie
zaliczyć do "newer model" - choć przyznaję że to dość elastyczne
pojęcie. Swoją drogą - tak sobie myślę że w specyfikacjach producenta
takich jak ta pod linkiem (podobnie przy CPU "critical temperatures")
podaje się /rzeczywistą/ temperaturę dysku, a nie tą ze wskazań
"sensora". A wiesz jaka niedokładność (zaniżanie) mają tanie montowane w
sprzęcie czujniki, ja te 5-10 stopni poprawki bym jednak dawał ;-)

> S.

Pozdrawiam