Re: Memtest ??

Autor: Krasnal <WYTNIJkrasnal74_at_o2.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 11:20:09 MET DST

To był 1 czerwiec (chyba środa), gdy o godz. 6:20 *Łukasz* napisał(a):

> Czy mozna jakos zidentyfikowac bledy w memtescie... czego dotycza,
> ewentualnie, ktorej kosci dotycza ???

I tu ciekawostka. Ja kiedyś miałem taki problem, Memtest wywalał błędy, na
innej kości było gites, moją kość sprawdziłem u kumpla na podobnym kompie
też wszystko OK. Różnie to bywa, czasem pamięć może być sprawna tylko się
"żre" z danym chipsetem płyty głównej itp.

--
To ja napisałem, Krasnal (Tomek).