Re: Odswiezanie, czulosc na zaklocenia w LCD

Autor: Woj <womazur_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 08:30:55 MET DST

Użytkownik "Wojweg 0 @poczta.onet.pl>" <"wojweg<wyrzuc> napisał w wiadomości
news:tvj3eq44d597$.1tl0gv8ptihfd$.dlg@40tude.net...
> Mam problem z odświeżaniem w LCD LG1930S; Przy ustawieniu 75Hz jest
> wszystko ok, natomiast przy niższych ekran migocze (w zasadzie lampy
> mrugają). Efekt jest większy dla odświeżania niższego, tzn przy 60Hz jest
> większe mruganie niż przy 70 (przy 75 już go prawie nie widać). W jakiejś
> części winna jest sieć bo jak włączę pralkę czy inny odbiornik o większej
> mocy to migotanie się powiększa i to znacząco. Monitor mam podpięty przez
> listwę z filtrem EMI ale to nic nie daje. Nie wiem co z tym fantem zrobić,
> czy jest sens oddawać na gwarancji, czy faktycznie to wina monitora (jak
> [...]

Mam to samo na Samsungu 710N. Objawy identyczne (i też - listwa nic nie
daje, pralka, drukarka laserowa, czajnik wywołują/zwiększają migotanie) -
tylko że migotanie zdarza się nawet na 75Hz. Problem dostrzegłem wkrótce po
kupnie. Poszedłem do sklepu, by wymienić wadliwy moim zdaniem egzemplarz.
I... po podłączeniu w sklepie obraz był zupełnie stabilny, nawet na 60Hz!
Wyszedłem na głupka. :-(
Potem jeszcze próbowałem na innej karcie - ale bez skutku (tez mrugało).
Pozostał chyba juz tylko UPS. :-(

Pzdr.,

Woj