Re: Odswiezanie, czulosc na zaklocenia w LCD

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 07:47:28 MET DST

Użytkownik "zzz" <magness2@poczta.fm_wytnij_to> napisał w wiadomości
news:d7if6r$7r6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> 60Hz jest zalecane na LCD, przy takiej częstotliwości smużenie powinno być
> ciut mniej widoczne.
>
> Radzę sprawdzić monitor u jakiegoś znajomego - czy też migocze.
> A jak migocze - to na luzaka do serwisu, muszą wymienić.

Masz może żarówkę energo oszczędną? Może na chwilę wyłącz wszystkie źródła
światła, ja u znajomego tak widziałem, poprostu częstotliwość pracy takiej
żarówki mu się nakładała z częstotliwością świetlówek w kompie. Wymienił tą
żarówkę na jakąś inną też energo oszczędną i problem przestał istnieć.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!