Re: Pytanie do posiadaczy(i nie tylko) LG GSA 4120B

Autor: zzz <magness2_at_poczta.fm_wytnij_to>
Data: Tue 31 May 2005 - 23:17:48 MET DST

> Jeśli
> znacie modele DVD które znacznie czybsze czasy i ogólnie są lepsze od tego
> modelu napiszcie.

U mnie na LiteOn (zarówno nagrywarka i odtwarzacz) jest to max. 10 sekund
pewnie, nie mam płytki pod ręką żeby policzyć, sporo też zależy od danej
płytki. 24 sekundy na pewno nie, bo nie miałbym cierpliwości tyle czekać.
Ale ogólnie odtwarzacze/nagrywarki DVD mają wolniejsze czasy dostepu niż
stare odtwarzacze CD.