Pytanie do posiadaczy(i nie tylko) LG GSA 4120B

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Tue 31 May 2005 - 23:08:54 MET DST

Witam. Posiadam ten napęd. Jestem zadowolony jakości nagrywania,
odtwarzania, samej pracy itd. Ale mam poważną wątpiwość i nie wiem czy to
jest wina mojego egzemplacza, modelu czy po prostu takiego nazwę to
"zwyczaju" czytników/nagrywarek DVD do pc (na PS2 wszystko działa
błyskawicznie. Problem polega na tym, iż po włożeniu, nawet orginalnego
naśnika DVD, bez zarysowań itd. czas od wsunięcia się krążka do ukazania się
zawartości płyty w folderze(bez względu na typ danych czy program
otwierający ) wynosi AŻ 24 SEKUNDY !. Jest to dla mnie wręcz szokujący. Czy
wasz gsa 4120b ma taki sam czas dostępu do zawartości ? czy to wina mojego
modelu/egzemplaża, tylko nie mówice, że tak już mają napędy do pc-eta. Jeśli
znacie modele DVD które znacznie czybsze czasy i ogólnie są lepsze od tego
modelu napiszcie.
Dzięki.