Re: Gumowe wdzianko Seagate a temperatura

Autor: Wojciech Brzeziński <wojtek-b_at_tlen.invalid.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 19:01:42 MET DST

Skylla napisał(a):

> Możesz podać link do informacji na stronie producenta, albo jakiegoś
> poważnego testu lub chćby artykułu?
> Czy może to tylko Twoje przeczucie?

Ja linku nie zapodam, ale pamiętam wypowiedź człowieka z ontrack.pl, z
bodaj zeszłego roku zamieszczoną w Wyborczej, że bardzo częstą przyczyną
awarii HDD, jest właśnie za wysoka temperatura. Przekonywać Cię nie
zamierzam i w dyskurs nie wejdę, bo to nie moje dyski. Ja swojemu
kupiłem wentylatorek. Bo ja lubię swój dysk.
BTW, jest dla mnie oczywiste, ze im niższa temperatura, tym wolniejsze
starzenie się elementów i tym dłuższe ich prawidłowe funkcjonowanie.

--
W&B
Tylko prawdziwi\-e twardziele nie robią backup`ów!