Re: Gumowe wdzianko Seagate a temperatura

Autor: Skylla <skylla1_at_op.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 10:52:35 MET DST

> Akurat w tym przedziale temp. to może być różnica między krótką, a długa
> ekploatacją tego HDD. AFAIK dyski Seagate'a sa bardzo trwałe - o ile /nie/
> pracują w okolicach 50 lub więcej stopni..

Możesz podać link do informacji na stronie producenta, albo jakiegoś
poważnego testu lub chćby artykułu?
Czy może to tylko Twoje przeczucie?

Bo ja osobiście nie rozumiem, ani nigdzie nie czytałem, dlaczego akurat 50
stopni ma być temperaturą graniczną, a nie 40 lub 60???
Maxtory, które mam, pracuję zawsze nieco powyżej 50 stopni i to non stop, i
jakoś nie padają częściej niż inne (chłodniejsze) dyski.
S.