Re: DeleronD 2.4 na 3.6 dziwne zachowanie

Autor: CosteC <costec_at_konto.nie_lubie_spamu.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 17:54:22 MET DST

> I przypuszczenia są dobre ! Niby w BIOSie nie pokazuje
> żeby napięcia odbiegały od normy. Z prądożerczych części
> to tam nic nie ma, HDD SATA Samsung 120 GB,
> nagrywara DVD LG, grafika ATI RADEON 9600.
>
> Zasilacz natomiast jest niby porządny FEEL 350 Watt
> z obudowy ModeComa.
>
> Ten drugi komp ma byle jaki zasilacz 350W i działa.
> Zastanawia mnie czy te pamięci typu noname mogą mieć
> na to wpływ ale memtest nic nie pokazuje przy 200x18.
>
> Spróbuję w BIOSie podnieść nieco napięcia,
> jest tam opcja podnoszenia niektórych o +10%.

Czy mi sie wydaje czy napisałeś porządny FEEL 350Watt ? (po polsku Wat
jeżeli już.)
Czy on ma te 350W mocy wyjściowej czy też pisze na nim 350W? bo z takich z
napisem 250W dało się wyciągnąć 150W teoretycznie. Praktycznie to wtedy
napięcia nie były stabilne.

Puść ten zestaw na jakimś ModeComie przynajmniej i opisz czy też robi takie
dziwne rzeczy.

CosteC