Re: DeleronD 2.4 na 3.6 dziwne zachowanie

Autor: McSwirus <mcswirus_at_interia.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 14:39:10 MET DST

> Wiedzieć to nie ale przypuszczać to można. Ja typuję na jakiś
> niedowład któregoś napięcia zasilania przy krytycznym momencie
> butowania. Ciekawe czy zasilacz masz taki sam w obu kompach? No i
> reszta prądożernego konfigu? Próbowałeś z innym egzemlarzem zasiłki?
> Jacek

I przypuszczenia są dobre ! Niby w BIOSie nie pokazuje
żeby napięcia odbiegały od normy. Z prądożerczych części
to tam nic nie ma, HDD SATA Samsung 120 GB,
nagrywara DVD LG, grafika ATI RADEON 9600.

Zasilacz natomiast jest niby porządny FEEL 350 Watt
z obudowy ModeComa.

Ten drugi komp ma byle jaki zasilacz 350W i działa.
Zastanawia mnie czy te pamięci typu noname mogą mieć
na to wpływ ale memtest nic nie pokazuje przy 200x18.

Spróbuję w BIOSie podnieść nieco napięcia,
jest tam opcja podnoszenia niektórych o +10%.

McSwirus