Re: nowa plyta i zasilacz atx

Autor: Zhan <zhan_at_op.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 16:44:43 MET DST

Użytkownik "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał w
wiadomości news:d7hrt0$oak$1@nemesis.news.tpi.pl...

> bierzesz sie za skladanie komputera i dziwne jest dla ciebie to zlacze?

a co w tym dziwnego madralo? pewnie jestes tym szczesliwcem, ktory ma czas
na sledzenie nowych rozwiazan w dziedzinie zasilania a wiedze o standardzie
EATX zapewne wyssales z mlekiem matki, ja natomiast skladam kilka komputerow
tygodniowo i czasem o nowych rozwiazaniach dowiaduje sie kiedy wpadna mi w
rece