Re: Notebooki desktopreplacer

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 15:30:14 MET DST

> Jeżeli jest dla Ciebie ważny parametr czasu pracy laptopa wybieraj coś z
> technologii mobilnych a nie desktop. Penium M np w IBM ThinkPad r51 (ok 5
> tys zł) potrafi pracować nawet do 4,5h, a na pewno nie jest to najlepszy
> jeszcze wynik...

Chciałbym komputer jaknajwydajniejszy w np. zgrywaniu i obrabianiu filmów,
  przenośny z;
-tunerem TV
-FireWire
-BT, WiFi i LAN
-TV-out i możliwością równocześnie podpięcia drugiego monitora,
-jeśli to możliwe z wbudowaną klawiaturą numeryczną
-i wbudowanym zasilaczem
-i pracujący chociaż te 1,5 do 2 godzin na baterii,
a jakby miał miejsce na drugą to było by fajnie
;-)

--
Bartek Paciorek vel BAREK
przepraszam, że tyle pytam, ale po prostu mało wiem,