Uszkodzony dysk twardy

Autor: Maciej Przewłoka <m.przewloka_at_poczta.fm>
Data: Tue 31 May 2005 - 15:20:52 MET DST

Witam ! Czy jest możliwość odzyskania danych z dysku pomijając firmy
które się w tym specjalizują. Nie wiem co jest uszkodzone ale windows
przestał się uruchamiać i przy jakichkolwiek próbach programów do
testowania wszystkie się wykładały. W końcu próbowałem spod linuxa
zrobić dd i skopiować bit po bicie na nowy dysk ale też się nie
udało. Teraz Bios wogóle nie widzi dysku a sam dysk przy uruchamianiu
wydaje tylko dziwne dźwięki i lipa. Czy da się z niego skopiować
jakoś dane ? Na dysku są dane które dla firmy są raczej niezbędne.

--
Pozdrawiam
Maciek Przewłoka