Re: przyszlosc podstawek / kart graficznych...

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Mon 30 May 2005 - 17:38:07 MET DST

DooMiniK pisze:

> W ciągu miesiąca przydało by się po wieeeelu latach zmienić platformę.
> Ja sprzęt kupuję na kilka ładnych lat i liczę na to, że w obecnie
> zakupioną płytę wsadzę przyjamniej jeszcze raz inny procesor (AbitBE6_II
> przeżył C433, C600 a obecnie C800@900).

W tej chwili takie myślenie nie ma większego sensu. Płytę można nabyć za 100
zł, a markową za 200 czyli kilka razy taniej niż procesor. Jeśli nawet
teraz kupisz jakąś za 500 zł to płyty za 100-200 będą pewnie od niej sporo
lepsze w momencie gdy będziesz chciał zrobić upgrade CPU.

> No i teraz... Nie jestem graczem, karta graficzna wystarczy mi
> standardowa, no ale co lepiej - AGP, czy PCI-Express ?

Jak nie grasz to po co dokładać? Kup dowolnego, ale markowego, Radeona na
AGP i starczy.

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
Nie widzisz polskich znakĂłw? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8