przyszlosc podstawek / kart graficznych...

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sun 29 May 2005 - 19:02:26 MET DST

Witam.

W ciągu miesiąca przydało by się po wieeeelu latach zmienić platformę.
Ja sprzęt kupuję na kilka ładnych lat i liczę na to, że w obecnie zakupioną
płytę wsadzę przyjamniej jeszcze raz inny procesor (AbitBE6_II przeżył
C433, C600 a obecnie C800@900).

No i teraz... Nie jestem graczem, karta graficzna wystarczy mi standardowa, no ale
co lepiej - AGP, czy PCI-Express ? którą podstawę pod procesor (AMD64) ?

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,