Re: Co oznacza ten pisk?

Autor: Pete <escape2music_at_hotmail.com>
Data: Mon 30 May 2005 - 00:28:39 MET DST

"Czajson" <private@exit.pl> wrote

> Napewno wyczyściłeś CMOS?

Myślę że tak. Znalazłem jumper obok baterii CMOS opisany:

1-2: Normal
2-3: Clear CMOS

Zwarłem 2-3. W tej pozycji komp nawet nie dał się włączyć. Potem
wróciłem do 1-2 i dalej pisk i kompletna ciemność na monitorze przy
próbie uruchomienia.

> Jak napisał Proximus różne płyty potrzebują
> różnego czasu.

Dla pewności wyjąłem jeszcze baterię na ponad 20 minut. Dalej to samo
(pisk).

> BTW sprawdź jaką masz dokładnie płytę główną programikiem Everest
> http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en
> Istnieje prawdopodobieństwo, że Twoja płyta nie obsługuje PC2700

Gdybym tylko mógł jakoś uruchomić tego kompa. :)

Dzięki.

Pete