Re: Co oznacza ten pisk?

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Mon 30 May 2005 - 00:16:39 MET DST

Pete <escape2music@hotmail.com> wystukał co następuje:

> OK. Znalazłem ten jumper. Zrobiłem Clear CMOS, ale niestety po
> ponownym odpaleniu dalej piszczy jak piszczał (wyrzuciłem już ten
> nowy RAM i zostawiłem tylko ten stary oczywiście).
>
> Macie jeszcze jakieś pomysły?

Napewno wyczyściłeś CMOS? Jak napisał Proximus różne płyty potrzebują
różnego czasu. Sprawdź czy masz defaultowe ustawienia przy pamięciach.
Tego Kingstona najlepiej jakbyś przetestował memtestem na innym kompie.
U mnie jedna kość Elixira się wysypała i komp stawał po pojawieniu się
informacji DualDDR.
BTW sprawdź jaką masz dokładnie płytę główną programikiem Everest
http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en
Istnieje prawdopodobieństwo, że Twoja płyta nie obsługuje PC2700

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Barton3000+ Pentagram QC-80 Cu |
| 1 GB TwinMos Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |