Re: Jak usunąc z dysku IE??

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Sun 29 May 2005 - 20:34:00 MET DST

> A niby za co mam przepraszac,bo sie pomylilam? No sorki czlowieku,ale
> uprzejmosc za uprzejmosc, nie bede przepraszac kiedy nie czuje sie
> winna

Nie strugaj niewiniątka. Czy jeśli chcąc trafić do Kowalskich
zapukasz niechcący do Mazgalskich to nie przepraszasz za
nieuzasadnione najście tylko awanturujesz się że Kowalscy śmieją nie
być Mazgalskimi?
Ponieważ się pomyliłaś, otrzymałaś suchą ale grzeczną i dozwoloną
wskazówkę, NTG. Zamiast podziękować i poszukać właściwej grupy, lub
zapytać wprost o właściwą (ludziom niezdolnym intelektualnie do
odnalezienia właściwej niekiedy się ją wskazuje :) zaczęłaś się
zachowywać niegrzecznie, pozwalając sobie na krytykę, uszczypliwości
i afronty. I za to właśnie powinnaś nas przeprosić. Jeśli po tym
wyjaśnieniu dalej czujesz się pokrzywdzona, to zapewne jesteś
niereformowalną pieniaczką i ciężkie będzie twoje życie ...

EOT

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon2400+, 512MB SDR, GF4MX440, Feel 300W***