Re: Jak usunąc z dysku IE??

Autor: Kahlan <paulina_at_dami-rz.pl>
Data: Sun 29 May 2005 - 20:39:47 MET DST

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:d7d0o0$m5i$1@inews.gazeta.pl...

> Jeżeli napisałeś na niewłaściwą grupę, przeproś i napisz na właściwą, a
> nie zachowuj sie jak człowiek z lasu.

Doskonale rozumiem to zdenerwowanie Igły. Wiecie, nie każdy wiekuje na
grupach dyskusyjnych, nie każdy zna nazwy wszystkich z nich, poważnie...
Niektórzy wychodzą czasami z domu, na pole, bo tam jest prawdziwy świat,
naprawdę...
Więc jeżeli znacie odpowiedź to odpiszcie, przy okazji informując że
łatwiej, szybciej i przyjemniej ta "zagubiona owieczka" uzyska informacje na
innej grupie. A jak nie znacie odpowiedzi lub uważacie pytanie za
niestosowne to przynajmniej cicho siedźcie, a nie uskuteczniajcie działań
moralizatorskich trzema pierdolonymi literami - NTG! Jak dla mnie taki co
potrafi napisać tylko ntg to popierdoleniec, którego w prawdziwym życiu nikt
nie słucha i się z nim nie liczy, wiec się wyżywa i kozakuje na usenecie.
Poza tym aż tak bardzo uraziła Was Igła swoim postem, że ma przepraszać? Nie
nooo, to już jest przesada... Jak Wasz pies nasika na płotek sąsiada i
naruszy jego terytorium to przepraszacie?