Re: Za i przeciw

Autor: Paweł Cern <name_at_surname.neostrada.pl>
Data: Sun 29 May 2005 - 15:40:12 MET DST

Użytkownik "MiW" <miw@zeus.polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości
news:d7cf7m$4bm$1@korweta.task.gda.pl...

> A czytales ze zrozumieniem ?
> Akurat zgadzam sie w 100%... Pracuje na Duronie 1000, 512mb RAMu, 2 dyski
> (80+40 Barracuda), Radeon 9550 i AudigyLS ;-) W zasadzie mi wystarcza
> (glownie przez ilosc pamieci), bo jak gram to w jakiegos Traffic Gianta
> czy innego Emperora w porywach do Colina2, ktore za duzych wymagan nie
> maja. Dojrzewam powoli do zmiany procesora, bo obrobka zdjec (ktora
> zajmuje sie hobbystycznie) idzie troche opornie glownie wlasnie przez
> procesor (nakladanie filtrow, sklejanie panoram itp) - dysk jest cichutki,
> [...]

Jak najbardziej zgadzam się z opinią poprzedników, po prostu pragnę
zaznaczyć że lwia część rynku IT napędzana jest właśnie przez małolatów co
namawiają rodziców na całkiem spore wydatki, tylko po to żeby pokatować
jakąś gierkę 3D przez kilka miesięcy a potem znów przylecieć z płaczem że
komp za słaby.