Re: Komputronik kontra Benchmark , czyli kto plagiatuje opinie o sprzęcie ?

Autor: Kaja <melomanka_at_bez.spamu.autograf.pl>
Data: Sun 29 May 2005 - 15:37:38 MET DST

Sun, 29 May 2005 14:53:33 +0200, Proximus napisał(a):

> Kup sobie słuchawki Logitech Dialog-812 OEM. Cena ok. 40 zł. Co prawda
> trochę drogie, ale firma dobra. Mam takie od tygodnia i nie narzekam.

Drogie? Jedne z najtańszych :-)
Moje (ale z mikrofonem, bo mi takie potrzebne były) są trochę droższe.
Kosztowały 50 zł. Jakość dźwięku w porządku, tylko basów nie ma, ale może
to i lepiej, bo po co mi łupanie w głowie.
Niedawno je kupiłam i narazie nie zamierzam kupować drugich, ale poszukam
w sieci i obejrzę te, które Ty masz.
Jeśli chodzi o same słuchawki, to mam jeszcze w domu takie firmy Sony i
dźwięk jest chyba super. Piszę "chyba", bo nie mam rozeznania, nie
testowałam lepszych.

> Jaki to monitor?

Taki:
Widzę, że te monitory teraz staniały o ok. 50 zł.

--
Kaja