Re: potrzebna pomoc..

Autor: visor <visor3_at_wp.pl>
Data: Sun 29 May 2005 - 13:51:33 MET DST

Użytkownik "Skylla" <skylla1@op.pl> napisał w wiadomości
news:d7c938$85o$1@nemesis.news.tpi.pl...

> 1. Czego to jest temp? Jeśli procesora, to czy radiator jest dobrze
zamontowany?
procesora, jak bylo chlodniej i komp stal na podlodze to temperatura byla w
granicach 50*C przy otwartej kascie(przy radiatorze freezone qc80, teraz
jest w takiej jakby polce przy biurku ze zdjetym jednym panelem obudowy

> 2. Na pewno nie jest przekłamana? Sprawdź radiator palcem:)
taka mam temperaturew w biose a poza tym komp sie wylaczyl z przegrzania, a
na gornej czesci obudowy jajka mozna smazyc:))

> 3. Ile jest przy zdjętej obudowie?
patrz powyzej

pozdrawiam

visor