Re: P4 3 socket 775

Autor: Refix <virtual_at_net.com>
Data: Sun 29 May 2005 - 13:49:24 MET DST

Użytkownik "VooDoo" <V.o.o.D.o.o@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:d7blph$2gj7$1@news2.ipartners.pl...

> zastanawiam sie nad kupnem tego cuda... na prescocie tez obnizy temp ? mam
> 2,4 kupilem paste AS5 i obnizyla tylko o 2-3 C wiatrak boxowy , a jesli ty
> masz artica to pytanie rozumiem ze wtedy air dust znika z obudowy ? i czy
> mozna go tak ustawic zeby wial na tylnia scianke ?

procesor o którym pisałem to oczywiście Prescott, temp. bez obciążenia
spadła z 55C na 40C z użyciem pasty jaka była dołączona do coolera,
w tej chwili przy temp. w pokoju 26,5C procesor ma 44-45C (bez obciążenia)
Nie można ustawić wiatraka w dowolnej pozycji, dmucha w kierunku zasilacza.
W moim przypadku zasilacz ma duży 12cm wiatrak (b.cichy) jest oddalony
ok.2-3cm od radiatora więc wyciąga powietrze praktycznie bezpośrednio.
Dodam że moja obudowa to Desktop, więc temp. ma prawo być wyższa
a mimo to jest nie źle ;-)

--
pozdrawiam
 -= Refix =-