Re: Pentium IV - jest jeszcze sens kupowac na Socket 478

Autor: poreba <dmicfg_at_polboks.com>
Data: Sun 29 May 2005 - 11:24:27 MET DST

"Mariusz" <mk_NOSPAM@popnet.pl> niebacznie popelnil
news:d7a63d$ev0$1@nemesis.news.tpi.pl:

> A co Cię interesuje?
> Kupiłem tą płytę bo miała super dźwięk, bo Asus, bo fajne
> wyposażenie (Dlx). Miałem juz P4 3 GHz Northwood. Wszystkie inne
> podzespoły chodziły stabilnie na P4PE, mimo "naciągnięcia"
> specyfikacji płyty na FSB 800, ale wszystko hulało.
> Na P4P800-E Dlx niestety przestało.
Zmartwiłeś mnie niepomiernie, ja z podobnych względów też na nią
się zdecydowałem. A dźwięk okazał się wcale nie super
(na razie szukam źródłą zakłóceń), biosowe zarządzanie przerwaniami
wprawia w osłupienie jądra 2.6.x. ...
Udało Ci się przynajmniej namierzyć podejrzanych o te niestabilności,
czy po wymianie egzemplarza a następnie wymianie na Abita zupełnie
odpuściłeś sobie?

Ja mając problemy z pewnym znanym Abitem, odłożyłem na półkę,
właśnie na grupie ktoś zapodał linka do fotek - okazuje się
że problem kondensatorów, wbrew poczatkowym oględzinom,
również mnie dotyczył :(

--
pozdro
poreba