Re: Pentium IV - jest jeszcze sens kupowac na Socket 478

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 18:20:01 MET DST

> A jakiś raport z pola walki?

A co Cię interesuje?
Kupiłem tą płytę bo miała super dźwięk, bo Asus, bo fajne wyposażenie (Dlx).
Miałem juz P4 3 GHz Northwood. Wszystkie inne podzespoły chodziły stabilnie
na P4PE, mimo "naciągnięcia" specyfikacji płyty na FSB 800, ale wszystko
hulało.
Na P4P800-E Dlx niestety przestało. Niespodziewane restarty, w różnych
momentach, podczas obciążenia, bez obciążenia, po 5 minutach, po 4
godzinach. W grze NFS Undegr. prawie zawsze. Sprawdziłem wszystko taszcząc z
pracy kolejne podzespoły. Na początku myślałem temperatura grafiki, potem
proca, pamięci, zasilacz.
Skończyło się wymianą płyty na inny egzemplarz (dzięki uprzejmości serwisu
ProLine). Niestety bez zmian. Montowałem cooler n amostku. no nic to nie
dawało. Skończyło się wymianą na Abita IC7-G, który w międzyczasie staniał,
a za płytę podczas zwrotu i wymiany dostałem jej wartość sprzed 2 miesięcy
(jakieś 60 zł więcej). Więc jestem happy i wdzięczny serwisowi ProLine za
uczciwe podejście do sprawy. Polecam ProLine i ich serwis!

--
[ Mariusz: Abit IC7-G P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 1GB DDR400 Kingston NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]